Direktlänk till inlägg 26 april 2015

KÄNSLIGA, GNÄLLIGA LÄSARE VARNAS!!

Av Louise Maaninka - 26 april 2015 15:30

Jag föddes nog för att ett kaosigt liv skulle få sig en innebörd känns det som! Men va fan, jag/vi är jävligt härdade människor nuförtiden vill jag lova, det är inte mycket som biter! Speciellt inte något som inte rör familjen.. vi har tyvärr inte så mycket tid för att bry oss om andra än oss själva! För typ 511:e gången har vi legat inne på sjukhuset med vår lilla Isak. Han är lungsjuk, det är ett faktum, tyvärr.. 

Prematur barn får ofta problem med sina lungor och vi har inte fätt någon slutgiltig diagnos på vår kille förutom, en stor skugga på höger lunga som kan vara precis vad som helst,  cancer, medfödd missbildning av lunga, inkapslad slempropp, ja det finns diverse teorier! Jag tror och hoppas på slemproppen för den kan man plocka bort utan allvarligare ingrepp. Pågrund av skuggan vet vi också att han nu är så frisk som han kan vara, ett lungfriskt barn hade varit inlagt och jättesjukt enligt läkarna om de haft hans lungkapacitet. 

Han drabbas ständigt av lunginflammationer och har allvarlig astma! 

Vi kommer kämpa för att han ska må bra och just nu väntar vi på en tid till GBG som kommer ske inom snar framtid. Det är både skönt att snart äntligen kanske få svar men också hysteriskt skrämmande och stressande. Han SKA bli frisk vår älskade, vi ger oss ALDRIG ♥ & han är världens starkaste lilla skit! 


Trots ett fullständigt kaos i våra hjärnor med allt från våra barn till våra djur så finns det tid för kärlek♥ min man är lite av en desperat sexguru, typ! 

På sjukhuset, hemma, affärer, ja alla sjuka platser man kan tänka sig finner han ytterst lämpliga! En gång om dagen är för lite men bättre än inget i princip.. 

Man har inte tid att ligga när man har småbarn?! BULLSHIT..... 

Det är bara tråkiga människor som använder det för att slippa! De stora barnen reder sig själva rätt bra och lillebror sover mellan varven eller springer runder i sin gåstol, ja, var skulle inte tiden för en liten spännande snabbis finnas?! 

Här hemma kan man knappt gå utan byxor innan man får akta så där inte slinker in ett o annat finger eller rumpan får kläm-märken haha! 

Charmerande,  speciellt när man är så jävla sexig förtillfället, eller INTE! 

Jag tror dock han skulle bli nöjd ifall man låg i sängen redo varje dag,  innan, och efter jobb, lunchen osv, vilket är praktiskt omöjligt men skulle nog mätta ;p

MEN, det bästa av allt är ju att han är så fantastiskt sexig, hela han, hans kropp, händer, ansikte, lustfyllda elaka ögon; big ben mm ♥ man får inte nog! 

Han är det jag drömt om på alla sätt och vis. 

Min älskade, fina Robin !♥ 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Maaninka - 17 april 2015 17:56

Jag älskar mina barn och deras super charmerande kommentarer, allt som oftast!!! Men just nu när fantastiskt söta kommentarer som "eh mamma din tutte hänger ute" eller "haha mamma din mage är stor o får knappt plats vid bordet" osv så ler man men e...

Av Louise Maaninka - 14 april 2015 14:19

Allt hemskt i världen är en ungefärlig beskrivning på denna dagen.  En sån dag man önskade inte vakna till, man kunde lika gärna ha stängt av hjärnan och inte existerat överhuvudtaget!  Det hade gjort lika mycket nytta som denna röv-dag rent ut s...

Av Louise Maaninka - 13 april 2015 11:39

Vissa nätter känner man sig som en trasdocka vill jag lova med allt springande mellan barnen, fröken Nova har varit inne i en drömperiod och vaknat till på natten o varit ledsen för att hon drömt om läskiga monster!  Men det har varit bra den senas...

Av Louise Maaninka - 11 april 2015 17:05

Min underbara dotter är så fiffig och påhittig på alla olika sätt och vis! Och hittar diverse djur och kryp som har kommit till världen av olika anledningar enligt hennes finurliga teorier. Idag blev hon och hennes kompis jagade av flygande myror s...

Av Louise Maaninka - 10 april 2015 10:33

Håller ni inte med om att uppskattning är bland det bästa man kan få?  Jag älskar när människor är vänliga mot varandra, när man hjälps åt, när man är glada och positiva utan massa jidder! Det värsta jag vet är allt rundgångs-snack, det kan snackas...

Ovido - Quiz & Flashcards