Direktlänk till inlägg 14 april 2015

mitt hjärta i tusen bitar

Av Louise Maaninka - 14 april 2015 14:19

Allt hemskt i världen är en ungefärlig beskrivning på denna dagen. 

En sån dag man önskade inte vakna till, man kunde lika gärna ha stängt av hjärnan och inte existerat överhuvudtaget! 

Det hade gjort lika mycket nytta som denna röv-dag rent ut sagt, jag har så mycket ångest, oro, irritation, sorg, allt på en och samma jävla gång! 

Bölat har man gjort halva jävla dagen också, meningslöst, ellerhur. 

Var på besök hos Överläkaren inom allergi med Isak idag, visst tror man att allt är bra, allt kommer bli bra, men jag vill INTE höra att han ska behöva genomgå mera nu, eller ja, inte bara han, utan vi andra, hela familjen drabbas! 

Men såklart så var det ju någonting nytt dem hade att komma med, vad hade man förväntat sig? Jo, för en gångs skull ingening, men rätt som det är så kommer karma and bite your ass off! 

Vi fick kolla på alla röntgenbilder idag sen skikt röntgen osv och man såg tydligt att den ena lungan inte var helt "funktinsduglig" om man säger så. 

Läkar teamet i Helsingborg har med hjälp utav Göteborg försökt lista ut vad det är "den där skuggan", men dem vet inte, det finns bara teorier! 

Därför kommer han att bli kallad till Göteborg för att sövas, sen ska dem gå ner med en slang genom näsan som har en kamera för att se vad det verkligen är för något, innan dess kan vi bara önska att det inte är något allvarligt! 


Dem där orden att han ska sövas, genomgå den undersökningen I Göteborg, det får mig att kräkas, jag höll inne tårarna och försökte vara stark! Men kan säga att så fort dörren stängdes så brast ALLT, hela min värld rasade! 

Jag ville egentligen bara lägga mig ner och skrika, skrika ut att jag HATAR ALLT OCH ALLA! 

Som mamma ska man alltid vara stark speciellt vid sådana situationer, men jag vet att jag kommer vara svag, ledsen och orolig, ångestfylld och känna panik i hela kroppen! 

Dock kommer jag försöka vara stark sålänge Isak är vaken.. 

Stackars min prins, min kille, min älskling, min mini-man, mitt allt, mitt lilla mirakel <3 han har utstått mer än man ska behöva när man är liten bäbis eller barn överhuvudtaget! 

Dock finns det en positiv sak med hela grejen och det är ju att han är så pass liten att han inte "förstår". 

Sen ska han få en annan medicin än bara flutid och airomir, han ska få någon annan sorts medicin också som är mot astma som man löser i vatten!



- Jag är hellre ensam i ensamhet än ensam i tvåsamhet, det finns INGENTING värre! 

 
 
Ingen bild

Jenny

14 april 2015 15:53

Älskade lilla 💙 tänker på er finns inga ord 😢 vill bara krama om er och finnas hos er ❤️❤️😘😘

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Maaninka - 26 april 2015 15:30

Jag föddes nog för att ett kaosigt liv skulle få sig en innebörd känns det som! Men va fan, jag/vi är jävligt härdade människor nuförtiden vill jag lova, det är inte mycket som biter! Speciellt inte något som inte rör familjen.. vi har tyvärr inte så...

Av Louise Maaninka - 17 april 2015 17:56

Jag älskar mina barn och deras super charmerande kommentarer, allt som oftast!!! Men just nu när fantastiskt söta kommentarer som "eh mamma din tutte hänger ute" eller "haha mamma din mage är stor o får knappt plats vid bordet" osv så ler man men e...

Av Louise Maaninka - 13 april 2015 11:39

Vissa nätter känner man sig som en trasdocka vill jag lova med allt springande mellan barnen, fröken Nova har varit inne i en drömperiod och vaknat till på natten o varit ledsen för att hon drömt om läskiga monster!  Men det har varit bra den senas...

Av Louise Maaninka - 11 april 2015 17:05

Min underbara dotter är så fiffig och påhittig på alla olika sätt och vis! Och hittar diverse djur och kryp som har kommit till världen av olika anledningar enligt hennes finurliga teorier. Idag blev hon och hennes kompis jagade av flygande myror s...

Av Louise Maaninka - 10 april 2015 10:33

Håller ni inte med om att uppskattning är bland det bästa man kan få?  Jag älskar när människor är vänliga mot varandra, när man hjälps åt, när man är glada och positiva utan massa jidder! Det värsta jag vet är allt rundgångs-snack, det kan snackas...

Ovido - Quiz & Flashcards